من المحمول للموبايل
الموبايل من الاختراعات اللي اتطورت فشخ في جيلنا و كان في فترة كانت محور التركيز كله. اول موبايلين مكنوش بتوعي انا بس..بس اعتبر كنت بستخدمهم يعني. مفيش متعة..ماسمهمش بتوعي..اغلب صحابي كان معاهم موبايلات في الفترة اللي بعد الموبايلين دول و فضلت انا كتير لقيط…لحد ما حوشت و اشتريت موبايل و خط..مش فاكر غير ان الخط…