هي ولا الاحساس
الاحساس و انا صاحي اشرب القهوة و هي نايمة علي كتفي. الاحساس و احنا سهرانيين بنتفرج علي فيلم و هي تنام و هي في حضني. هي ولا الاحساس؟ هي ولا الفكرة؟ لو كان غيرها كان هايفرق ولا؟ الاحساس هو هو مع اي حد ولا الشخص بيفرق؟ تصحي من النوم فرحان و تزعل لما تفكر انك…