لوحده
اكتشفت ان فعلا من الاحسن ان الواحد يبقي لوحده…مايعرفش حد…من الاحسن ليا. مش مهم مين يموت او يتعب. يمشي او يجي. مش مهم. المشكلة هنا تكون في انك لما تحس انك محتاج حد انك ماتحسش…و ده بالممارسة ممكن. محتاج تدريب…تعب مش مهم. المهم….معرفش اصلا ايه المهم. نقدر نقول ان الكلام ده وقتي او لحظي و…