ولا مش عايزه يوصل انه يبقي انجح منك؟
مش عارف السبب او الهدف اني اكتب البوست ده بس انا بكتب دايما علشان اخرج اللي في دماغي.. كل انسان حر يقول اللي هو عايزه و يعمل اللي هو عايزه باي شكل طالما مابيفرضش عليا اي حاجة. الموضوع كان في دماغي بقالي فترة اني اكتب اللي في دماغي من ناحية التعليقات علي حاجة… خصوصا علي…