البيضة ولا الفرخة
كنت بتفرج علي فيلم و شفت لقطة خلتني افكر يا تري الواقع هو اللي بيأثر في الميديا ولا الميديا هي اللي بتأثر في الواقع. غرف التعذيب او الاستجواب او غيره..يا تري هي كدة فعلا و الافلام او الميديا عامة بتنقلها زي ماهي..ولا قوة الغرف دي في الحقيقة بتيجي انهم بيعملوها زي بتاعت الافلام علشان اول…