لما اكبر هاعملها
من كام سنة كنت دايما لما بفكر في حاجة عايزها بس مش معايا كنت بوهم نفسي اني “لما اكبر هاعملها”…لما اكبر هايبقي معايا عربية..هاسافر براحتي مكان ما انا عايز وقت ما انا عايز…الفكرة هنا ان لما بقول الجملة دي بيبقي في سن معين في دماغي..السن ده بوصله بسرعة.. فابتدي اكرر نفس الجملة بس بسن تاني…